Welcome to the Tiki Central 2.0 Beta. Read the announcement
Celebrating classic and modern Polynesian Pop

Tiki Central / California Events

So Cal Tiki Party List

Pages: 1 2 3 138 replies

Okay, as you may have read in Mig's Post, I'll be maintaining an email list for Tiki Central events in So Cal. Please follow the directions below to be added:

This is the So Cal party/event list-- basically, a list of email addresses for anyone who wants to be informed about Southern California area tiki events.

  1. Please continue to post events to TikiCentral, send them to Otto of the Tiki News, etc.

  2. This thread is just so that anyone planning an event in So Cal can have a list of email addresses to invite. That way everybody on this list will know about events, even if they miss seeing a post on Tiki Central.

  3. The list will be publicly available to anyone looking at the first message of this topic.

  4. ANYONE can be on this list, whether or not you live in Southern CA.

  5. To add yourself to this list, please reply to this topic with your email address, and you will be added.

THE LIST: appears below, separated by commas. If you are having an event in Southern CA, cut/paste the following addresses into the BCC field. You will have to remove the phrase NOHORMEL from the addresses for them to work.

[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]


**Poly-Pop ***

[ Edited by: polynesianpop on 2005-02-13 07:28 ]

[ Edited by: PolynesianPop 2007-11-29 07:05 ]

Sign me up! [email protected]
Mahalo.

What does NoHormel mean!? No cheap chile?? Ah what the heck. Sign me up too. [email protected]

DZ

Please place me on the So. Cal. event list.
[email protected]

Mahalo

M

Please add me to the SoCal/San Diego list. Thanks!

[email protected]

Nah, I'll just call/bother Dr. Z or WierdUncleTiki or SugarCaddyDaddy all hours of the night.

On second thought. . .
[email protected]

[ Edited by: johnnievelour on 2003-06-13 14:38 ]

Great idea. (Dr. Z is one hell of a teacher! He proofread my post, found a boo boo, and IM-ed me so I could delete and repost. Mahalo)
[email protected]

NN2

Killer! This solves all my social problems. [email protected]

I'm in!

[email protected]

--cindy, Los Angeles expat

T

Please add me on:

[email protected]

[email protected]

Did I do it right?

Add me to the list as well.

[email protected]

-- Paul

S
T

Sign me up!!!
[email protected]

T

[email protected]

[ Edited by: tikipug on 2004-06-01 15:04 ]

H

I love to get email and I love to go places and do stuff.

We'll bring umbrellas for the mai tais...
[email protected]

[email protected]

Sure hope to be able to make it now and then!

Please add me to the list

[ Edited by: tikichic on 2003-07-12 00:21 ]

Sign me up.... [email protected]

Please add me to the so cal list .Thanks jymmy

So Cal list, please...
[email protected]

Mahalo
Ran

Sign me up...
[email protected]

MA

Please add me, too! Thanks
[email protected]

D

Sign me up
(waving dark cocktail in air)

[email protected]

[ Edited by: DarkTiki on 2003-06-19 02:01 ]

add me please : [email protected]

May as well put me on the list too. OC/Long Beach area but will put my foot to the pedal for a party!

[email protected]

Count us in!
[email protected]
THANKS!

Hey, this beats searching the event forum...sign me up. [email protected]

O

Put me on the party list girl!!

S

Me Too! Thank you!

[email protected]

Pages: 1 2 3 138 replies